Hei sinä! Sykitkö ongelmanratkaisulle? Kiinnostaako sinua uusi työ ja mahdollisuus kehittyä samalla kasvualan asiantuntijaksi? Mahtavaa! Haemme nyt yhteensä 15 uutta osaajaa liittymään osaksi Vaasaan perustettua Service Desk -yksikköä. Uusi ura odottaa – oletko etsimämme tekijä?

Lue lisää Hae mukaan

Hakuaika päättyy 4.4.2021


på Svenska

Who you gonna call? #techbusters

TietoEVRY avaa Vaasaan Service Desk -yksikön, jota varten etsimme uusia tulevaisuuden Tech Bustereita. Mikäli heittäydyt uusiin haasteisiin innolla ja yksitoikkoiset työtehtävät ovat pahin vihollisesi, haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää.

Lue lisää, hae mukaan pian ja aloita uusi työ IT-tehtävissä Service Desk Academy -rekrytoivan koulutusohjelman kautta!

Miksi kannattaa hakea nyt mukaan:
  • Työtehtävät ja koulutus samassa paketissa: saat laadukkaan asiantuntijakoulutuksen kautta uusimmat tiedot ja taidot haltuusi, joita pääset hyödyntämään suoraan uusissa työtehtävissäsi
  • Asiantunteva, kannustava ja tukeva työyhteisö: sinun ei tarvitse hallita kaikkea yksin – näitä hommia tehdään yhteistyössä tiimin kanssa!
  • Mielenkiintoisia ja vaihtelevia tehtäviä: pääset syventymään monipuolisiin työtehtäviin ilman kaavoihin kangistumista
  • Pääset osaksi yhteisöä, jossa ihmisiä kunnioitetaan ja arvostetaan: meille moninaisuus ja osallistaminen ovat inspiroivan työpaikan kulmakiviä – tule sellaisena kuin olet!
...

Niko Eklund aloitti SD Traineena kesällä 2020, ja on nauttinut työn monipuolisuudesta.

Tutustu Nikon tarinaan tarkemmin >>
...

Merita Buck on yksi uusista Techbustereista.

Tutustu Meritan tarinaan tarkemmin >>
...

Service Desk -työ on kuin kirjoitettu Anu Peltolan DNA:han

Tutustu Anun tarinaan tarkemmin >>

Kenelle työ sopii?

Voit suunnata uusiin tehtäviin monenlaisella taustalla, olitpa sitten uutta suuntaa urallesi miettivä alanvaihtaja, työkokemusta IT:n parista omaava tekijä tai vastavalmistunut osaaja. Sinun ei siis tarvitse vielä hakuvaiheessa olla valmis osaaja – me autamme sinut kasvamaan uuteen tehtävääsi! Uteliaisuus, aktiivisuus, intohimo ongelmanratkaisutehtäviin sekä valmiudet työskennellä tiimin ja asiakkaiden parissa ovat tärkeimpiä valttejasi Service Desk Specialistin tehtävissä.

Olet ehdottomasti meitä kiinnostava hakija, jos tunnistat itsesi esimerkiksi joistakin seuraavista piirteistä:
  • Uusien järjestelmien, asioiden ja käytäntöjen nopea oppiminen on sinulle luontaista.
  • Sinulla on työhösi kehittävä ote ja teet töitä asiakaslähtöisesti.
  • Sinua kiinnostaa monipuoliset ongelmanratkaisutehtävät ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä.
  • Tunnet Microsoft Office -tuoteperheen ja sinulla saattaa olla valmista osaamista Windows-työasemaympäristöistä.
  • Olet kiinnostunut IT-alasta ja motivoitunut oppimaan uutta.
  • Sinulla on soveltuva koulutustausta IT-alan opinnoista (esimerkiksi datanomi tai IT-tradenomi).
  • Tai työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelusta, myynnistä tai muusta asiakastyöhön ja ongelmanratkaisuun nojautuvista tehtävistä ja haluat viedä taitosi uudelle alalle.
  • Sinulta taittuu toisen kotimaisen kielen (suomi / ruotsi) lisäksi englanti työkielenä.

TietoEVRYlla pääset osaksi yhteisöä, jossa ihmisiä kunnioitetaan ja arvostetaan. Kysy keneltä vain, parasta meillä on asiantuntevat työkaverit ja huipputiimi!

Uusien osaajien rekrytointi tapahtuu TietoEVRY Service Desk Academy -rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Koulutusohjelman tavoitteena on työllistää ja kouluttaa uusia, motivoituneita tekijöitä Vaasan Service Desk -yksikköön 90 päivän koulutusohjelman päätteeksi. Ohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille henkilöille. Koulutuksen toteutuksesta ja hakijoiden esihaastatteluista vastaa Saranen.

Ohjelma tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden löytää uusi työ – lue lisää kokonaisuudesta alta!

Heräsikö kiinnostus? Tutustu TietoEVRYn porukkaan sekä koulutusohjelman sisältöön ja järjestäjiin infowebinaarin kautta.Katso FB-liven tallenne tästä!


Service Desk Academy – aito mahdollisuus vaikuttaa uraasi

Asiantuntijakoulutuksesta tuorein osaaminen

Service Desk Academy -rekrytoiva koulutusohjelma yhdistää uudet työtehtävät ja asiantuntijakoulutuksen yhteen pakettiin ainutlaatuisella tavalla. Tähtäimessä olevan työpaikan lisäksi panostat omaan uraasi myös pidemmällä tähtäimellä ja kasvatat osaamistasi niiden taitojen parissa, joista työnantajat kilpailevat. 90 päivän mittaisen ohjelman ajaksi solmitaan koulutussopimus sinun ja työnantajan välillä.

Laadukas koulutussisältö

Saat ohjelman aikana laadukasta täsmäkoulutusta uuteen rooliisi liittyen alan johtavilta tekijöiltä noin 20–25 koulutuspäivän myötä ja pääset hyödyntämään kaikkea oppimaasi suoraan käytännön tehtävien parissa. Koulutuksien lisäksi uusissa työtehtävissäsi tukena on asiantunteva ja kannustava TietoEVRY:n työyhteisö. Meille oppiminen on elämäntapa, eikä uuden oppiminen tyssää koulutusohjelman päättyessäkään.

Lopputuloksena uusi työ Service Desk Specialistina

Ohjelman tavoitteena on työllistää sinut työsuhteeseen TietoEVRY:lle ohjelman päätteeksi. Työsuhde on vakituinen ja työllistyt suoraan TietoEVRY:n työntekijäksi. Tarjoamme kilpailukykyisen palkkatason ja erinomaista tasapainoa työelämän ja yksityiselämän välille. Me tarjoamme sinulle tarvittavat työkalut, että voit järjestää työsi ja, mikä tärkeintä, elämäsi juuri niin kuin sinulle parhaiten sopii.

Uusi ura Vaasassa?

Vaasa on kolme kaupunkia yhden hinnalla: merenrantakaupunki, yliopistokaupunki ja Suomen energiapääkaupunki. Vaasassa on helppo viihtyä, sillä siellä yhdistyvät uniikilla tavalla äärimmäisen kaunis luonto ja aktiivinen kaupunkielämä. Vaasan työllisyysaste on Suomen korkeimpia ja Vaasa on myös aidosti kansainvälinen: kaupungissa asuu ihmisiä yli 120 maasta. Vaasan ei niin vaatimaton tavoite onkin olla maailman onnellisin kaupunki.

...
...
...
...

Lähde mukaan rakentamaan parempaa tulevaisuutta 24 000 asiantuntijan globaalissa tiimissä. Autat yrityksiä ja yhteisöjä saavuttamaan täyden potentiaalinsa – samalla kun tavoittelet omaasi.

Tutustu meihin somessa:

Miten pääset mukaan?


TietoEVRY Service Desk Academy -rekrytoiva koulutusohjelma on työvoimakoulutusta, joka on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille työnhakijoille. Tehtäviin valituille henkilöille teetetään turvallisuusselvitys.

Hae mukaan mahdollisimman pian, viimeistään 4.4.2021 mennessä! 

Etenet hakuprosessissa, kun olet täyttänyt kaksi hakemusta:

Täytä TE-palveluiden hakulomake.

Löydät TietoEVRY Service Desk Academy -rekrytoivan koulutusohjelman koulutusnumerolla: 698670. Esivalinta koulutukseen tehdään tämän hakemuksen tietojen perusteella, joten perustele hakemuksesi huolellisesti.

Jätä TE:n hakemus

Täytä Sarasen osaamisprofiili

Tämä osaamisprofiili toimii käyntikorttinasi TietoEVRY:lle. Anna motivaatiosi ja persoonasi näkyä! Voit muokata ja täydentää profiilia koko hakuajan.

Täytä osaamisprofiili

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian – haastattelut käynnistyvät jo hakuaikana!

Heräsikö sinulla kysyttävää ohjelmasta tai avoimista rooleista? Ota yhteyttä projektitiimin yhteyshenkilöön!

...

Heidi Huhtala
Project Manager
044 320 0984 (Soittoaika arkisin 13-15)
heidi.huhtala@saranen.fi

Rekrytoiva koulutusohjelma on työvoimakoulutusta, joka järjestetään yhteistyössä TietoEVRY:n, Sarasen, ELY-keskuksen sekä TE-palveluiden kanssa.